Proiectul cuprinde studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuție, asistență tehnică.
Proiectul cuprinde studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuție, asistență tehnică.
Obiectivul proiectului este consolidarea și modernizarea drumurilor județene CR 701, CR 401 și CR 711A pe ruta Dobra, Cornețelu, Braniștea, Titu, Odobești, Potlogi, Corbii Mari și de a crește nivelul economic al zonei prin îmbunătățirea calității drumului.
Proiectul prevede optimizarea desfășurării traficului rutier pe toate străzile principale ale municipiului, cât și descongestionarea zonelor cu trafic aglomerat. În vederea separării fluxurilor de trafic spre și dinspre Autostrada A2, sau altfel spus pentru scoaterea acestui trafic din zona centrală a orașului și dirijarea acestuia către zona periferică a municipiului, pe o distanță foarte scurtă, se impune realizarea unei legături rutiere între intersecția celor două bulevarde și cele două cai rutiere existente pe cheiul Dâmboviței (Splaiul Dudescu) care au direcțiile spre și dinspre Autostrada A2.
Proiectul are ca scop descongestionarea arterelor principale din Municipiul Bucuresti si fluidizarea traficului prin eliberarea primei benzi de circulatie care in prezent este blocata de autoturismele parcate. Eliberarea primei benzi de masini parcate va conduce si la reducerea accidentelor in zonele aglomerate ale orasului si va fluidiza traficul local.
Acest proiect are ca scop îmbunătățirea situației infrastructurii din cadrul străzilor precum și refacerea utilităților necesare.
Obiectivul de investiție în studiu se află în zona centrală a municipiului Timișoara, iar calea ferată Orșova Jimbolia care se situează în această zona crează mari dificultăți în ceea ce privește relațiile rutiere între bulevardele și străzile situate de o parte și de altă a căii ferate.
Lucrările constau în reabilitarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai de pe principalul culoar de transport din municipiu.