Proiectul prevede un drum pe patru benzi de circulație, adică doua pe sens, dar și benzi de urgență, de la intrarea în Stațiunile Jupiter, Venus, Neptun și până la intersecția cu Dn 39 (Pod Limanu - 2 Mai).
Proiectul prevede un drum pe patru benzi de circulație, adică doua pe sens, dar și benzi de urgență, de la intrarea în Stațiunile Jupiter, Venus, Neptun și până la intersecția cu Dn 39 (Pod Limanu - 2 Mai).
În contextul avansării lucrărilor la Autostrada Transilvania și a traficului greu de tranzit de pe arterele care traversează municipiul Marghita, a rezultat ca necesar elaborarea unui Studiu de Fezabilitate care să analizeze necesitatea și oportunitatea realizării unei variante de ocolire.
Orașul Valea lui Mihai se află pe DN 19 (E671), la intersecția cu DN 19C și este supus traficului greu de tranzit. Ca urmare a rezultat că este necesar elaborarea unui Studiu de Fezabilitate care să analizeze necesitatea și oportunitatea realizării unei variante de ocolire.
Modernizarea pistei de decolare-aterizare și a suprafețelor de mișcare aferente la Aeroportul Internațional “George Enescu”Bacău. Obiectivul general al contractului, în concordanță cu Pogramul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 reprezintă o acțiune menită să asigure dezvoltarea infrastructurii de transport aerian pe teritoriul României, contribuind în mod direct la realizarea obiectivului privind promovarea unui transport durabil în România, în condiții de siguranță și eficientă, pentru persoane și mărfuri, la nivel de servicii la standarde europene.
Proiectare și executare platforma din beton rutier cu strat de uzură, care va fi calculată și dimensionată pentru tranzitul aeronavelor și ocazional de utilaje/echipamente grele.
Romair Consulting a prestat următoarele activități de consultanță: Asigurarea activităților de management necesare pentru implementarea și finalizarea proiectului și pentru îndeplinirea de către AC a tuturor obligațiilor și condițiilor prevăzute în contractul de finanțare, inclusiv managementul riscului - probleme, riscuri și neconcordanțe identificate, soluții propuse și recomandări.
Obiectivul proiectului este să creeze o ruta la standard de drum județean, pentru a devia traficul de transit care traversează în present centrul orașului Târgu Jiu. Se așteaptă ca proiectul să ducă la creșterea vitezei de circulație de la 30 la 50-80 km/h, să ofere condiții de trafic mai bune pentru vehicule, să reducă poluarea și riscurile de accidente de-a lungul rutei care traversează centrul aglomerat al orașului, să reducă costul de menținere pentru ruta orașului si să încurajeze dezvoltarea de afaceri de-a lungul acesteia.
Dezvoltarea infrastructurii de bază în zona montană Parâng care aparține municipalității Petroșani cu scopul de a o face cât mai atractivă pentru turiști. Proiectul include reabilitarea drumurilor de acces în stațiune, aprovizionarea cu apă, realizarea sistemului de canalizare și a sistemului de epurare din stațiune.
Proiectul este situat în județul Timiș, cu scopul de a reabilita un drum județean care începe din Sânnicolau Mare și ajunge la limita de județ cu Arad. Obiectivul acestui poiect îl reprezintă stimularea activității economice, acces mai bun pentru populația din zona adiacentă, un transport mai sigur. Proiectul propune reabilitarea DJ 682 de la limita de județ Arad până la Sânnicolau Mare, unde se intersectează cu DN 6 (km 153+200). Sectorul propus este de 24 km lungime.
Proiectul este situate în județul Timiș, pe DJ 592 care face legătură între Timișoara, Buziaș și Lugoj, la 30 km de Timișoara. Proiectul include reabilitarea infrastructurii totale, structura drumului, șanțuri și poduri de-a lungul drumului.