Persoanele interesate vor transmite CV actualizat şi detaliat (cu precizarea datelor de contact: număr de telefon mobil, adresă de email, nume Skype) la cristina.burcescu@romair.ro, cu menţiunea că vor fi contactate doar persoanele selectate pe bază documentelor transmise.
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Abilităţi foarte bune de comunicare;
- Cunoştinţe foarte bune operare PC (Microsoft Office – MS Word, Excel, Internet, e-mail);
- Persoană organizată, dinamică, eficientă, capabilă să îşi îndeplinească responsabilităţile la timp;
- Experienţă pe o poziţie similară în domeniul infrastructurii de mediu constituie un avantaj.
Descrierea jobului
- Preluarea, înregistrarea, multiplicarea, distribuirea către compartimentele implicate, îndosarierea şi arhivarea corespondenţei şi a mesajelor primite în cadrul biroului de proiect din Oneşti;
- Redactarea corespondenţei necesare desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier/poştă, fax, e-mail;
- Realizarea arhivei de proiect;
- Planificarea şi centralizarea micilor achiziţii în cadrul departamentului administrativ;
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Coordonează şi răspunde de bună desfăşurare a activităţii de secretariat;
- Coordonează şi organizează agendă de lucru a liderului de echipă;
- Coordonează relaţia cu colaboratorii din cadrul proiectului;
- Asigură protocolul oaspeţilor societăţii.