Suntem în căutarea unui coleg care să ocupe postul de Asistent Manager
Oras de lucru: București
Candidatul Ideal
- Studii superioare – economice/ inginerie;
- Experienta profesionala de minim 3 ani experienta pe proiecte europene dovedite cu recomandari;
- Disponibilitate pentru deplasari in ariile de lucru ale Proiectelor;
- Limba engleza – nivel mediu;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Cunostinte foarte bune operare PC;
- Experienta in utilizarea Microsoft Project;
- Persoana organizata, cu experienta in managementul proiectului, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp.
Descrierea jobului
- Urmareste desfasurarea Proiectului si emite rapoarte interne catre managementul Companiei, privind stadiul de ansamblu al Proiectului si al documentelor componente;
- Participa la monitorizarea si centralizarea periodica, cu ajutorul departamentului Financiar, a nivelului cheltuielilor curente fata de bugetul disponibil pe Proiect;
- Asigura organizarea logistica si administrativa a activitatii prestatorului;
- Acorda, dupa caz, suport in redactarea si traducerea in/din limba engleza a corespondentei uzuale, precum si a altor documente specifice activitatii, dupa caz;
- Este raspunzator de primirea, distribuirea si arhivarea corespondentei si constituirea si mentinerea arhivei contractului conform cerintelor legale;
- Asigura arhivarea pe format hartie si in format electronic (CD si/sau memorii externe) a tuturor documentelor proiectului privind activitatile si cheltuielile eligibile in vederea asigurarii unei piste de audit adecvate, in conformitate cu prevederile legislatiei comunitare si nationale, conform prevederilor contractului de finantare;
- Alte responsabilitati si atributii în conformitate cu Metodologia si Organizarea propusa de prestator pentru îndeplinirea activitatilor si subactivitatilor definite conform Caietului de Sarcini;
- Raporteaza Liderului de Echipa/Liderului adjunct de echipa stadiul activitatilor de care este responsabil si progresul inregistrat;
- Asigura circulatia informatiei intre expertii din cadrul echipei implicati in activitatile de care este responsabil;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier/ posta, fax, e-mail;
- Asigura colectarea si centralizarea datelor necesare derularii activitatilor de care este responsabil;
- Asigura mentinerea variantelor provizorii si finale a documentatiilor predate catre Beneficiar in format electronic si fizic;
- Asigura respectarea sistemului de arhivare la nivelul activitatilor de care este responsabil;
- Asigura rezolvarea problemelor care apar la nivelul activitatilor de care este responsabil;
- Informeaza Liderul de Echipa/Liderul adjunct de echipa de problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
- Poate participa la intalniri pentru analiza rapoartelor si documentelor care trebuie prezentate intocmite in cadrul activitatilor de care este responsabil;
- Alte sarcini pe care le va aloca Liderul de Echipa/Liderul adjunct de echipa conform necesitatilor contractului;
- Furnizeaza informatiile necesare pentru Raportarile Prestatorului relevante activitatilor in care a fost implicat conform specializarii sale;
- Orice alte responsabilitati derivate din si/sau corelate cu activitatile in care este implicat asa cum rezulta din toate celelalte informatii din Propunerea Tehnica si/sau anexele la aceasta inclusiv Formulare.
Persoanele interesate vor transmite CV actualizat (cu precizarea datelor de contact: număr de telefon mobil, adresă de e-mail) la adresa cristina.burcescu@romair.ro, cu mențiunea că vor fi contactate doar persoanele selectate pe baza documentelor transmise.
Descrierea companiei
ROMAIR CONSULTING este o companie cu capital integral românesc, înființată în anul 1997 pentru a oferi servicii de consultanță în afaceri și management, proiectare și inginerie. Profesionalismul, experiența acumulată și buna reputație reprezintă cartea de vizită a Romair oferită partenerilor actuali și viitori.
ROMAIR CONSULTING dezvoltă proiecte mari de infrastructura pentru autorități publice, în domenii variate – drumuri, poduri, alimentări cu apă, managementul deșeurilor, canalizare, tratarea apei, protecția mediului, infrastructură de turism. De asemenea, compania implementează proiecte cu finanțare europeană pentru dezvoltarea resurselor umane. Bazându-se pe experiența acumulată de-a lungul timpului, experții Romair Consulting iși construiesc proiectele pornind de la un concept fezabil, rezultat din cerințle clienților dar și a nevoilor societății, respectând standardele de protecția mediului.
ROMAIR CONSULTING este un nume deja cunoscut și afirmat în mediul românesc de consultanță și proiectare, prin exercitarea rolului său distinct, trasat incă de la infiintare: acela de a promova proiecte investiționale prin abordarea unor instrumente specifice de finanțare.