Romair Consulting angajează Inginer Rezident Gorj (Supervizare lucrări de execuție)

25/04/2023
Romair Consulting angajează Inginer Rezident pentru județul Gorj (Supervizare lucrări de execuție)
Denumire proiect

Servicii de asistență tehnică pentru supervizarea lucrărilor de execuție “Proiect Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată din Județul Gorj”

Oraș de lucru

Targu Jiu

Proiectul constă în investiții pentru tratarea și distribuția apei și colectarea și epurarea apelor uzate care se vor implementa pentru Județul Gorj, în zonele urbane și rurale, și care vor avea drept rezultat conectarea la aceste sisteme a tuturor cetățenilor din aceste zone și conformarea cu prevederile directivelor UE relevante.

Cerințe inginer rezident:
  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul acesteia în domeniile construcții hidrotehnice / civile / instalații / ingineria mediului;
  • Cunoștințe generale de operare pe calculator în MS Word și Excel.
  • Experiență profesională generală minim 5 ani;
  • Participarea în calitate de Inginer Rezident (sau a unor poziții echivalente ori superioare ca responsabilități) la supervizarea a minim 1 (unui) contract de lucrări la nivelul căruia să fi desfășurat activități similare de supervizare/ supraveghere/ urmărire pentru contracte de lucrări (de execuție și/ sau proiectare și execuție) aferente unui obiectiv de investiții din domeniul infrastructurii mediu.
Descrierea postului:
  • Administrează și derulează activitățile specifice descrise de clauzele contractelor de lucrări în limitele delegării de autoritate emise de Supervizor;
  • Analizarea, propunere spre revizuire, dacă este cazul, și aprobarea proiectelor tehnice de execuție realizate de către Antreprenori și verificarea conformității acestora cu Cerințele EC;
  • Elaborarea rapoartelor de specialitate privind analiza proiectelor tehnice de execuție elaborate de Antreprenori și înaintarea acestora către EC cu recomandarea de aprobare/respingere;
  • Urmărirea realizării lucrărilor din punct de vedere tehnic, pe tot parcursul execuției acestora și admiterea la plată numai a lucrărilor corespunzătoare din punct de vedere cantitativ și calitativ;
  • Participarea și conducerea întâlnirilor săptămânale și lunare cu Antreprenorii și organizarea oricăror altor întâlniri de management dacă vor fi necesare;
  • Elaborarea de rapoarte privind progresul lucrărilor și contribuirea la realizarea rapoartelor solicitate prin Contractul de servicii;
  • Verificarea Situațiilor de Lucrări și documentelor suport transmise de Antreprenori, în conformitate cu prevederile contractelor respective;
  • Îndeplinirea, împreună cu echipa de supervizare subordonată, a sarcinilor care se referă la măsurarea lucrărilor și certificarea la plată către Antreprenor;
  • Întocmirea Certificatelor intermediare și finale de plată pentru contractele din scopul său;
  • Analizarea și înștiințarea Antreprenorul despre eventuale neconformități și stabilirea măsurărilor pentru remedierea lor;
  • Analizarea Programelor de Execuție pentru contractele supervizate și transmiterea acestora EC spre aprobare/ respingere;
  • Monitorizarea și raportarea progresului efectiv al contractelor supervizate, în cadrul rapoartelor săptămânale, lunare sau atunci când se solicită de Beneficiar;
  • Verificarea Procedurilor/ Metodelor de execuție ale Antreprenorului și monitorizarea respectării acestora în timpul execuției;
  • Urmărirea, verificarea și aprobarea rezultatelor testelor efectuate, oricare ar fi acestea;
  • Participarea la recepțiile la terminarea lucrărilor și punerea în funcțiune și la receptile finale și asigurarea secretariatului Comisie de Recepție a Beneficiarului.

Persoanele interesate vor transmite CV actualizat (cu precizarea datelor de contact: număr de telefon mobil, adresă de e-mail) la adresa cristina.burcescu@romair.ro, cu mențiunea că vor fi contactate doar persoanele selectate pe baza documentelor transmise.

 

Descrierea companiei

ROMAIR CONSULTING este o companie cu capital integral românesc, înființată în anul 1997 pentru a oferi servicii de consultanță în afaceri și management, proiectare și inginerie. Profesionalismul, experiență acumulată și bună reputație reprezintă cartea de vizită a Romair oferită partenerilor actuali și viitori.

ROMAIR CONSULTINGdezvoltă proiecte mari de infrastructură pentru autorități publice, în domenii variate – drumuri, poduri, alimentari cu apă, managementul deșeurilor, canalizare, tratarea apei, protecția mediului, infrastructură de turism. De asemenea, compania implementează proiecte cu finanțare europeană pentru dezvoltarea resurselor umane. Bazându-se pe experiență acumulată de-a lungul timpului, experții ROMAIR CONSULTING își construiesc proiectele pornind de la un concept fezabil, rezultat din cerințele clienților, dar și a nevoilor societății, respectând standardele de protecția mediului.

ROMAIR CONSULTING este un nume deja cunoscut și afirmat în mediul românesc de consultanță și proiectare, prin exercitarea rolului sau distinct, trasat încă de la înființare: acela de a promova proiecte investiționale prin abordarea unor instrumente specifice de finanțare.

ROMAIR CONSULTINGSediul Central
Str. Mr. Ștefan Sănătescu, nr. 4,

sector 1, București
LUAȚI LEGĂTURA CU NOIRomair pe Social Media
ROMAIR CONSULTINGSediul Central
Str. Mr. Ștefan Sănătescu, nr. 4,

sector 1, București
LOCAȚIILE NOASTREUnde ne puteți găsi?
LUAȚI LEGĂTURA CU NOIRomair pe Social Media