Romair Consulting a prestat următoarele activități de consultanță:
- Asigurarea activităților de management necesare pentru implementarea și finalizarea proiectului și pentru îndeplinirea de către Autoritatea Contractanta a tuturor obligațiilor și condițiilor prevăzute în contractul de finanțare, inclusiv managementul riscului – probleme, riscuri și neconcordanțe identificate, soluții propuse și recomandări;
- Asigurarea managementului contractelor în cadrul proiectului în colaborare cu Autoritatea Contractantă;
- Asigurarea activităților de analiză financiar-contabilă pentru îndeplinirea de către Autoritatea Contractantă a tuturor obligațiilor și condițiilor prevăzute în Contractul de finanțare;
- Asigurarea activităților de raportare pentru îndeplinirea de către Autoritatea Contractantă a tuturor obligațiilor și condițiilor prevăzute în contractul de finanțare;
- Asigurarea serviciilor de asistență pentru derularea procedurilor de achiziții din cadrul proiectului de către Autoritatea Contractantă;
- Asigurarea monitorizării și evaluării activităților din proiect.